Data virker ikke på min telefon

Jeg har et mobilabonnement med en stor mængde data til at gå på nettet. Alligevel virker mobilnetværk ikke på min ellers helt nye Samsung Galaxy-mobil. Når jeg tjekker mit dataforbrug på telefonen og inde på mobilselskabets hjemmeside, er jeg ikke i nærheden af at have opbrugt mine data. Hvad er der galt, og hvordan løser jeg det?

Få svaret og trin for trin-vejledning her:

SVAR

Der er sandsynligvis opstået en fejl i telefonens netværksindstillinger. Det kan ske efter en opdatering af mobilen. Du skal nulstille netværksindstillingerne. Her viser vi, hvordan du gør på din Samsung-telefon. Samme mulighed foreligger også hos andre producenter.

1

Åbn app’en Indstillinger på din mobiltelefon. Rul ned, og tryk på punktet General administration 1.

2

Vælg menupunktet Nulstil 2.

3

Tryk på Nulstil indst. mobilt netværk 3.

4

Tryk på Nulstil indstillinger 4, og genstart din mobil. Derefter burde din mobils dataforbindelse virke igen.