Få svaret og trin for trin-vejledning her:
SVAR:
Ja, bestemt. Du kan faktisk oprette så mange biblioteker, du ønsker, og selv navngive dem efter fx den type filer, der er i dem. Se her, hvordan du bærer dig ad.

1
Højreklik i et tomt område i panelet til venstre i Stifinder 1 , og vælg Vis biblioteker 2.

2
Højreklik på Biblioteker 3 , og vælg Ny 4 (i Windows 11 skal du først vælge punktet Vis flere indstillinger nederst i højreklikmenuen). Klik så på Bibliotek 5 .

3
Giv nu biblioteket et navn, fx. PDFer 6 , og tast Enter.

4
Biblioteket er oprettet. Vælg nu Medtag en mappe 7 i det store vindue.

5
Udpeg en eller flere mapper med PDF-filer 8 i Stifinder, og klik på Medtag mappe 9 .

6
Fremover har du adgang til biblioteker 10 – inklusive PDF’er 11 – i panelet til venstre.