Få svaret og trin for trin-vejledning her:
SVAR:
Windows’ indbyggede mailprogram, Windows Mail, er åbenbart på et tidspunkt blevet sat som standardprogram til at håndtere mails på din pc. Det er sandsynligvis sket på et tidspunkt, hvor du opdaterede Windows. Microsoft forsøger nemlig ofte med forskellige krumspring at få os til at bruge de programmer, der er indbygget i Windows. Det er dog heldigvis nemt at vælge Outlook som standardprogram igen. Her viser vi, hvordan du
gør det i både Windows 10 og 11:

1
Højreklik på startknappen 1, og vælg Indstillinger 2 .

2
Vælg nu Apps 3 i indstillingerne.

3
I det nye vindue klikker du på Standardapps 4 .

4
Under Mail 5 skal du klikke på Mail 6 . I Windows 11 klikker du på Mail et godt stykke nede i vinduet.

5
Vælg nu Outlook fra listen 7 . I Windows 11 vælger du Outlook ud for de forskellige link-typer.

6
Når Outlook er angivet under Mail, betyder det, at mail-links fremover vil åbne i programmet.