Sådan får du mest ud af dine annoncer på internettet

De seneste par år har Amazon ligget solidt i danskernes top 10 over mest populære webshops. Vi elsker simpelthen at shoppe på den amerikanske mastodont. Det tiltrækker selvfølgelig også flere annoncører. Her får du indblik i, hvordan du får mest ud af dine annoncer på internettet.

© Depositphotos.com

Hvordan skiller man sig ud på internettet, når det kommer til at annoncerer for sine produkter? Det er nok det helt store spørgsmål for webshopejere, som ønsker at ekspandere til udlandet. Det er der heldigvis et meget klart svar på: Du kan benytte dig af Amazon Ads. Amazon har været på alles læber gennem flere år. De er nemlig én af de helt store mastodonter, når det kommer til handel på internettet - også herhjemme, hvor de stadig ligger i top 10 over de mest benyttede webshops.

Lige nu er det primært den tyske og engelske Amazon, som nyder godt af blandt andre danskernes købelyst - og derfor er det da også vigtigt for dig, der ønsker at ekspandere til udlandet, at have et godt indblik i, hvordan du finder gennem junglen af annonceringsmuligheder. Med Amazon Ads har du mulighed for at eksponere dine produkter for rigtig mange købestærke kunder. Det lyder måske for godt til at være sandt - og det er da også sat lidt på spidsen, for det kræver nemlig den helt strategi og viden for at få succes med annoncering på Amazon.

Det ved WeMarket en hel masse om. De har nemlig gennem flere år hjulpet et hav af virksomheder med annoncerer gennem Amazon Ads. Endda med flere flotte resultater til følge. Og de har da også en klar mission om at vækste med deres kunder - og ikke på bekostning af deres kunder. Derfor tilbyder de også nogle meget rimelige priser for at hjælpe deres kunder i mål.

Sådan kommer du igang

Når du sælger dine produkter på Amazon, så har du mulighed for at annoncere gennem platformen Amazon Sellers Central. Platformen fungerer på samme måde som Google Ads, som du sikkert allerede er bekendt med. Du lægger nemlig et bud ind per klik. Den helt store fordel ved Amazon Ads kontra Google Ads er, at på Amazon er brugerne allerede i købs-mode. De leder nemlig efter et helt specifikt produkt i modsætning til på Google, hvor brugerne måske bare leder efter mere viden om et produkt.

Det betyder helt konkret, at hvis du benytter dig af Amazon Ads, så øger du dine muligheder for at sælge mere, fordi du netop eksponerer dine produkter i samme øjeblik som kunderne er parate til at købe. Det kan øge din succesrate betydeligt, hvis du lægger den helt rigtige strategi og har indblik i, hvad du skal holde øje med i din annoncering.