Få svaret og trin for trin-vejledning her:
SVAR:
Brug Windows’ fine indbyggede oversigt med specialtegn. Vi viser her, hvordan du fastgør oversigten til startmenuen, så du altid har adgang til den og let kan kopiere tegn til din tekst.

1
Åbn startmenuen i Windows ved at klikke på startknappen 1 . Rul ned til mappen Windows Tilbehør, og klik på den 2 . I Windows 11 hedder mappen Windows-værktøjer og findes under punktet Alle apps.

2
Du ser en liste med værktøjer. Klik på Tegnoversigt 3 . Hvis du vil fastgøre den til startmenuen, højreklikker du først på Tegnoversigt og vælger så Fastgør til start. Så kan du åbne Tegnoversigt direkte fra Windows’ startmenu.

3
En oversigt med specialtegn er nu åbnet. Øverst ved Skrifttype vælger du den skrifttype, du gerne vil bruge 4 . Klik på et specialtegn 5 .

4
Når du har valgt et specialtegn, klikker du på Marker 6 efterfulgt af Kopier 7 . Så er specialtegnet kopieret til udklipsholderen i Windows. Herfra kan du indsætte tegnet i fx dit Word-dokument.